Тема: практична робота "Робота з навчальною програмою «Розібрані малюнки»".
Мета:
- формувати навички роботи з мишею („перетягування”);
- формувати потребу в розумовій роботі, інтелектуальній та творчій активності;
- розвивати просторову уяву, логічне мислення, уміння аналізувати послідовність, увагу, спостережливість;
- виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, культуру мовлення, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки, інтерес до вивчення предмета.
Обладнання: комп’ютери, проектор, проекційний екран, програма «Розібрані малюнки».
Тип заняття: лекційно-практичне.
І. Організація гуртківців для роботи.
1. Перевірка присутніх на занятті.
2. Перевірка готовності дітей та робочих місць до заняття.
3. Ознайомлення з темою заняття: назва, яке заняття по порядку, чим будуть займатися.
ІІ. Актуалізація знань.
Повторення правил техніки безпеки.
ІІІ. Основна частина.
1. Поміркуй, відгадай, обчисли.
2. Практична робота "Робота з навчальною програмою «Розібрані малюнки»".
Сьогодні ми будемо працювати з програмою „Розібрані малюнки” – будемо конструювати малюнки з геометричних фігур.
3. Поточний інструктаж з метою виправлення помилок і закріплення правильних прийомів роботи.
ІV. Аналіз і оцінка робіт. Підсумкова бесіда.
Підведення підсумків завершується оцінкою учнівських робіт.
Самооцінка учнями своєї роботи.
Аналіз якості виконання роботи кожним учнем. Надання рекомендацій по покращенню роботи.
Оцінювання діяльності учнів на занятті здійснюється з урахуванням їх індивідуальних особливостей.
|